pack

jag har packat ner en del av mina grejer i en flyttkartong
(tidigt? ja, det är möjligt, men jag har inget bättre för mej)
jag väntar på att människor ska bli klara för att dricka öl och umgås
sådant som jag alltid har tid med

det är redan tomt på mitt rum, ändå är alla lådor fulla med skräp som jag inte vill ta med
varför har jag haft sån skit i alla lådor hela tiden?
senast jag rensade måste jag varit nostalgisk över alla saker jag hittat, och trott att de betydde något
nu ser jag bara massa saker som kommer ta plats i lägenheten
otroligt.

"would you be offended if I.."
äh, klart du hade blivit.

när jag tog upp flyttkartongen på mitt rum hoppade pysen direkt ner i den
han vill nog följa med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0