orkar, orkar inte, orkar, orkar inte..

jag hörde precis glassbilen i området
vem vill köpa glass i denna kylan?

jag har suttit i soffan de senaste timmarna med en kopp te, en filt, två clementiner, två lussebullar
och två jättetråkiga böcker som måste läsas
jag har inte ens läst hälften än, och det jag läst minns jag knappt

jag är så otroligt trött
de femhundrafjorton regndropparna som droppade på mitt takfönster i natt när jag skulle sova höll mej vaken

Jag ska i alla fall sticka och handla sådana dära goda ostsnacks sen, snart,
så jag kan läsa och äta samtidigt.
Liksom ta in ny kunskap, lära mej något nytt och samtidigt lägga på mej några kilo
som två flugor i en smäll,
två flugor på smällen,
inte fan vet jag
här är inte en enda fluga i närheten.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du är för rolig du! Tycker om att läsa alla dina små ord :) På lördag är det fest, då ska vi dricka alkohol. Selma har klarat sig bra, hon ahr lite skrapsår på hakan men nu mår hon bra. Första timmarna så va hon mest apatisk. sens ov vi och hon va rädd och skulle ligga nära nära, när vi vaknade mådde hon mycke bättre. usch va rädd jag va :( Min lilla lilla kisemise! När får jags e din lägenhet? :) Kramar!

2007-12-03 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0