no shit

jag har precis kommit hem från systeryster i kävlinge
hennes  soffor var på plats, och jag låg i en av dom  och mest bara mös.
nu slipper man trängas i hennes vardagsrum när man kommer dit. 

förresten så kom jag på i skolan idag att jag inte har någon tv att ta med mej när jag flyttar
och så kom jag på hur "bra" det skulle vara med en platt-tv, efter erik och josefines redovisning
behov.
plötsligt.

och så var det det här med julklappar, bara till paps och Alvin är det klart än så länge.
kanske borde jag fixa det en dag och ta tag i det.
men det är inget som existerar i min värld just nu, att ta tag i saker.
jag sitter mest bara här och längtar.

jag tittar på honom och ser mycket mer
evigheten bor i hans ögon, skulle jag tro.

jag har för övrigt ätit 8 clementiner idag.

Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson

e det aldrig någon som undrar vem fan den här erik här.. hahaha :D.. han lixom bara dök upp sådär :D.

wihooo GO platt-tv

2007-12-07 @ 14:28:09
URL: http://gegen.blogg.se
Postat av: Lotta

Åh. Tack. Du skriver också bra. Jag måste liksom gå in här & läsa.

2007-12-08 @ 00:36:36
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0