mysmänniskor

Igår kväll fick jag ett mysigt sms av Philip.
En fråga om ifall vi skulle åka till fantasivärlden och titta på drakarna istället för att fira nyår.
och så skulle vi sitta där på en klippa och titta ut över horisonten och se på drakarna som lekte i luften

Nu minns jag precis varför jag sken upp som en sol varenda gång han såg mej och ropade "hej kompis!" högre än någon annan någonsin skulle kunna göra.
Du är saknad.

När jag vaknade i morse hade jag fått ett annat sms, av någon annan.
Någon som befunnit sej långt bort för länge, någon som egentligen aldrig varit närmre, men som jag ändå saknat när han varit borta
jag skickade ett julkort till denna underbara människa med det söta leendet som förföljt mej ibland i vissa drömmar

och inatt skrev han något om att han inte var värd att vänta på
som om jag någonsin slutade vänta

(på att han skulle komma tillbaka, hit.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0