jäkligt intressant.

1; jag är inte störd
2; jag är definitivt inte i närheten av hur störd du är, erik
3; jag är bara väldigt sällskapssjuk
4; möjligtvis lite uttråkad av allt plugg också

så det så.

det var i alla fall två stora kaniner i vår trädgård i morse som jagade varandra och bråkade om ett äpple som låg på gräsmattan
poängen är att det ligger ungefär ett tjugotal äpplen på den där gräsmattan
och båda skulle bestämt ha samma, tydligen
dom bor i vår trädgård förresten, jag vet bara inte riktigt var.
pappa säger att han ska gå ut och skrämma bort dom (som om han vore skrämmande), men jag stoppar honom varenda gång.
ingen annan bor ju i trädgården ändå

Kommentarer
Postat av: Erik Nilsson

Nu ska du inte sitta där och ljuga.. jag tog faktiskt illa upp :'(.. kommer jag bara ligga och tänka på hur alla hatar mig.. jaja.. shit händer!!

2007-12-05 @ 02:06:51
URL: http://gegen.blogg.se
Postat av: Maria

Du är för härlig. Nej det är klart ingen annan som bor i eran trädgård :) Imorgon ska jag åka till Lund och kolla på Kent, mycke intressant!

2007-12-05 @ 17:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0