ironi och sarkasm.

Jag kom in på McDonalds innan idag,
och eftersom det står en efterbliven praktikant i kassan (jag ber om ursäkt)
så tar det hundra timmar innan jag får min mat.
Och så har han mage att ironiskt säga "vilket fint halsband" innan jag går med min mat.
Ja, det är ett fint halsband!
Ja, det är det!
Du hade kunnat göra ett på dagis själv om du hade velat ha ett.

Ah, vad jag är arg idag.

Men lillebror får mej som vanligt att skratta i alla fall
eftersom jag är sällskapssjuk sitter jag nu hemma hos mamma,
och där är han också
han "pluggar" och behöver hjälp av syster Geni. 
Jag klandrar honom inte. Jag är ganska smart. 

Kommentarer
Postat av: Josefin

Väldiiiigt fint halsband, brukar ju själv få några såna varje gång man jobbar!
Låg vaken ändå tills klocken blev 7 imorse, så stannade hemma från jobbet. fyfy! vi hörs snart igen, sköt om dig kramar

2007-12-11 @ 21:07:29
URL: http://Jossepusse.blogg.se
Postat av: Erik Nilsson

Smart??.. haha.. okej.. vem försöker du imponera på?.. ha!.. Nej skojar bara!

2007-12-11 @ 21:15:47
URL: http://gegen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0