hulken!

jag lekte hulken tillsammans med lillebror förut ikväll när vi hjälpte syrran att hämta hennes två nya soffor, och sen körde hennes gamla till mamma.
att dom båda bor på tredje våningen i hus med noll hiss gjorde hulken-leken lite mer realistisk.
om jag verkligen blev grön kanske det inte skulle ha varit lika jobbigt.
och tro det eller ej, men sen efteråt, blev jag itvingad mat ifrån mcdonalds!

jag har kommit på att Pysen ska få flytta med mej. hur ska jag klara mej utan mysepysaren?
jag får försöka få iordning lite först, och sen göra ett försök med honom där
går det inte så går det inte
men då har jag i alla fall försökt.

erkännande; jag har inte läst allt jag borde ha läst till skolan imorgon.
erkännande #2; jag har inte läst ens hälften.
erkännande #3; jag drömde om dej i natt igen.

nu går jag och gör något vettigt, för en gångs skull.
jag ska äta en lussebulle.

Kommentarer
Postat av: Maria

Kallar du din mise för mysepysaren? Det va kju vad jag hette för fler aår sen ju, galna piggelinis :P Jag tycker helt klart att du sk ata med dig pysen. Katter är mer lättanpassade än man tror. Det kommer nog gå toppen,m du är ju där så! :) Och vad menar du med ses på lördag, TROR JAG?? Det där tror jag tycker jag då inte om, inte alls!

2007-12-04 @ 11:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0