Gott nytt år!

Är du verklig?
Jag ägnar ingen energi åt att bli irriterad, och jag vet att du tycker att det är fel, det också. Men vad är du egentligen nöjd med? Vi var vänner en gång, men det är längesedan nu, och då visste vi inte bättre, det enda vi hade gemensamt var att vi tyckte illa om samma människor, och nu tycker vi illa om varann.

Där borde det vara punkt. Det började för ett par månader sedan och sedan dess har jag hoppats på att slippa höra av dej mer. För mej är du ingenting längre, och det beror bara på att du själv valde det senast vi pratade.

Jag bryr mej inte om att du vill önska mej ett gott nytt år, för du önskar mej inget gott, det vet du lika bra som jag.
Du skulle inte bli glad om allt gick bra för mej, för du är inte en sådan person, och har aldrig varit det, till mej.
Vad som än hänt så är du inte en del av mitt 2008.
Där är det punkt. För sista gången.



Nu ska jag skjutsa några killar till Svedala, sedan ska jag köra rundor och gott-nytt-åra alla mina underbara vänner som jag kan hitta i närheten. Jag ska börja samla på kramar! Kan man det?

Gott nytt år på er, allihop, alla fina vänner och människor, alla ni som tror på mycket mer än bara er själva och som fortfarande tror att människor kan förändras.
Saker förändras alltid. Människor också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0