förvirring

"Honey, why're you crying, is everything okay?"

Fuck it.
Nu måste jag släppa detta innan det får mej att gå under, innan jag hamnar på botten och inte längre kan ta mej upp själv.

jag har tre rivsår på halsen
man kan undra var jag fått dom ifrån
eller så kan jag berätta med några ord; sibby i famnen & erik med en kattleksak
äh. jag tycker att det ser ganska häftigt ut.

fan vad jag har ångest. igår är något jag redan glömt, förträngt. delete liksom. precis lika enkelt.
pappas idé fick mej i alla fall att leva idag igen.
många gånger när jag känt mej meningslös och handlingsförlamad har han varit min räddning.


jag fick världens mysigaste kramar igår.

jag behöver en vän.
fast jag ska leva själv resten av livet,
och jag ska göra det bra. 

men hans fucking jävla leende får det att pirra i magen.
satan också.
stay away.

jag behöver närhet. någon nära?
men jag vill aldrig ha det igen.
it makes no sense.

"I know you can save me,
no one else can save me now but you"


jag vill aldrig mer.
-lita på någon för att inse att det inte går
-vara med någon för att få klart för mej att det inte är tillräckligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0