farmor.

Nej, jag vägar sluta skriva. Hur ska jag annars få ut allt?
Det kommer sluta med att jag ställer mej och stampar i golvet och skriker så högt jag bara kan i flera timmar om jag inte kan skriva då och då.
Det vill ni inte, jag lovar.
Jag tror att jag kan skrika ganska högt.

kan du se mej ifrån himlen?

ibland slutar hjärtan bara att slå.


Farmor, kom tillbaka

(ibland saknar jag dej så)

jag minns inte längre hur ditt skratt lät

jag tror att du kan se mej ifrån himlen

jag tror mej veta vilken stjärna du är på

den lyser starkast för mej varje natt och jag ser på den då

alltid alltid alltid för att försöka se dej

men du är bara i mina drömmar ibland

och inte ens då är det riktigt du



"remember everything", she said, "when only memories remain"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0