dilemma.

färga håret eller inte färga håret - det är nattens dilemma det
hårfärgen är på mitt rum så det är bara att sätta igång om jag väl bestämmer mej
men nu har jag precis pratat med josse, och hennes hår är av någon anledning orange efter en färgning
vill jag ha morotshår?
nej, helst inte.
jag tror jag avstår.

klart att jag vill vara din vän
jag kommer inte glömma hur kul vi hade det förut
jag tycker bara att det är så trist att det inte kan vara så igen
och att vi bestämmer grejer som aldrig blir av
att vi ska ses och sen inte gör det
att vi pratar nån gång då och då, och sen inget mer med det

jag blir bara så trött på det
sånt där orkar man inte med alltid.

- hur lyckas jag andas när du är så långt borta?

Lova att aldrig glömma bort mej

För det skulle få mej att glömma bort hur man andas


Kommentarer
Postat av: Cemo

Ja visst är hon söt! Men vi har bara mobilkameror och det blir så förbannat dåliga bilder, så vi tänkte höra om vi kunde få låna din kamera över en dag bara och knäppa sisådär 534 kort på henne?
Måste ju passa på medan du ändå bor kvar!

2007-12-21 @ 13:17:46
URL: http://cemos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0