35849

Jag har packat fem lådor och hela golvet är fullt med skit.
Jag kommer knappt ut ur rummet längre.
Kanske ska jag sitta här tills jag äntligen får ta mina lådor och gå.
Då blir det plötsligt en lång väntan.

Jenga. På hyllan inne i det andra rummet.
Och det har jag missat. Bara sådär, dumt.

MQs nya reklamgrejer är ganska småkomiska faktiskt.
Måns Zelmerlöf på, och en liten text;
All you want for christmas.
Ja, varför inte. Han är för söt och feminin för min smak,
men med 7 dagars bytesrätt skulle jag behålla honom en vecka.
Hell, yes!

Nu känns det för mycket i magen.
Jag är expert på att döda fjärilar.
Och nu gör jag det igen.
Om jag inte pratar med dej mer är det bara för att jag vill ha dej under huden.

"You don't know what I'm gonna do
I'm gonna send my heart in a box to you.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0